Specifikáció

Szolgáltatások

  • helyszíni épület- menedzsment, rendszeres karbantartások, ügyeletes karbantartó és takarító szolgálat
  • kártyás biztonsági beléptető rendszer az épület egész területén és a bérlői területeken
  • kamerás megfigyelő rendszer
  • 24 órás biztonsági -és portaszolgálat
  • mélygarázs (56 férőhelyes, kétszintes)
  • bérelhető raktárhelyiségek
  • étterem és kávézó, ebéd menü lehetőséggel
  • kerékpártárolók

Irodai kiépítés

  • modern, magas színvonalú, belső irodakialakítás
  • bérlői igények szerinti kiépítés válaszfalazással, választott padló- és falburkolattal, igényelt elektromos hálózattal
  • teljes álpadló rendszer igény szerint elhelyezett padlócsatlakozókkal
  • saját teakonyhák és mellékhelyiségek minden irodablokkban
  • 500 lux világítás

Modern és gazdaságos műszaki megoldások

Az Ybl Palota Irodaház műszaki felszereltsége minden igényt kielégít:

  • optimalizált számítógépes épületvezérlési és épületfelügyeleti rendszer
  • magas szintű klimatizálás hűtő-fűtő álmennyezeti panelekkel, helyiségenkénti szabályozással
  • gépi szellőztetés, szűrt friss levegővel, hővisszanyerő rendszer
  • nyitható, háromszorosan hő- és hangszigetelt ablakok
  • 2 nagy kapacitású személyfelvonó, 1 teher felvonó, 1 autó felvonó
  • elektromos autótöltő állomások

Helyi menedzsment

Az Ybl Palota Irodaház működését az épület megvásárlása és renoválása óta maga a tulajdonos cég, az Y.B.L.-Lindner Kft. helyi menedzsmenttel irányítja, így egyaránt biztosítható a bérlői igényekre, a környezeti változásokra történő gyors és rugalmas reagálás, mind a magas minőségi standardoknak való megfelelés.

Lokáció

Az Ybl Palota Irodaház Budapest V. kerületében, a Belváros Új Főutcájában, gyorsan fejlődő kereskedelmi központjában, a Károlyi utca 12. szám alatt, közvetlenül a Ferenciek tere mellett, autóval és közösségi közlekedéssel is könnyen megközelíthető.
Az épület közvetlen közelében található egyéb szolgáltató egységek sokasága és választéka (pl. bankfiókok, éttermek, kávézók, posta stb.) megkönnyítik az itt dolgozók mindennapjait.